Friday, February 17, 2006

...livet er ikke det værste en har...

...jeg har nettopp hatt besøk av en kompis som jeg ikke ser for ofte, og vi har hatt oss en fantastisk god prat. Det er i grunn utrolig for et genialt konsept det å prate med noen er (hvis en kan kalle det et konsept da). Interresant å sitte her med en god kopp kaffe, med noe god musikk i bakgrunnen, og reflektere rundt 'den gode samtalen'. Digger alle gode relasjoner, og fantastiske venner Gud har velsignet meg med. Det er enormt bra å dele liv med dem, når vi får til å treffes, og så godt som like bra bare å vite at vi har hverandre utenom det også. Det er stort at Gud har laget oss med så store hjerter at de kan romme alle som 'bor' i dem... Jeg takker Gud, - og jeg takker Gud for dere alle. Be blessed!

... har forresten lagt ved en lenke til musikken jeg hører på.


http://www.holstmusic.com/multimedia.htm

(- sjekk ut lenka...)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Enda et godt musikktips fra deg. Likte dette også jeg :)

8:13 PM  

Post a Comment

<< Home